KURSUS PENANAMAN CENDAWAN TIRAM KELABU DI DALAM BANGUNAN, SETIAP HARI SABTU DI NILAI, N9

KURSUS PENANAMAN CENDAWAN TIRAM KELABU DI DALAM BANGUNAN, SETIAP HARI SABTU DI NILAI, N9

Pendaftaran Kursus Penanaman Cendawan Tiram Kelabu Di Dalam Bangunan Setiap Hari Sabtu Di Nilai,N.9

Nama:-
No. K/P:-
No. H/P:-
Alamat:-
Email

form mail

Wednesday, August 6, 2008

Permata Hatiku...

Assalamualaikum semua...

Ada berita yang mengembirakan...aku dah menjadi 'papa' pada 23hb Julai yang lalu..
Anak sulung lelaki aku selamat dilahirkan tepat pukul 9.44 pagi di Hospital Pusrawi.
Perasaan gembira dan bersyukur ke hadrat Allah kerana anak dan ibunye selamat dan sihat.
Nih aku paparkan wajah putera sulungku...Jeng..Jeng..Jeng

Muhammad Yushairil Amin

Lupa nak inform korang...tak lame lg aku updatekan perkembangan cendawan sulung aku..
Tak sabar rasenye tapi berdebar-debar pun ada...
Harap2 cendawan nih tumbuh mekar hendaknya...Amin..

No comments: